A megrendelt termékek visszautasítása, visszaküldése vagy cseréje csak az alábbi esetekben lehetséges:
1. Ha a leszállított tételek nem egyeznek a vevő által megrendeltekkel. Feltételezhető, hogy eltérés van, és a visszaküldést vagy cserét csak akkor lehet jóváhagyni, ha a szállított növény nem a vevő által megrendelt fajta. Ebben az esetben a vevő kérését követő 48 órán belül kicseréljük a hibás cikk visszaküldését követően.
2. Az ügyfélnek jogában áll a növények átvételétől számított 48 órán belül reklamálni, ha azok az átvétel időpontjában elszáradtak, elhullottak vagy gyökeresek.
3. A megrendelőnek jogában áll kártérítési vagy kötbérfizetési kötelezettség nélkül és indoklás nélkül elállni a megkötött távszerződéstől a kézhezvételtől számított 14 munkanapon belül, azzal a feltétellel, hogy a megrendelt árukat abban a formában küldi vissza. kapott, felhasználás nélkül – említi a mű. 55. §-a alapján.
4. Ha a szállításra meghirdetett határidőt nem tartják be.
5. A banki átutalással fizetett igények visszatérítése 14 napon belül megtörténik. A futamidő az ügyfél által visszaküldött áruk kézhezvételét követően kezdődik, és a vevő e-mailben bankszámlát ad.
6. Az elutasított és át nem vett rendelés visszaküldésének költsége a vevőt terheli.
7. A cikkben leírt minden esetben. 50, Art. 51. cikk 54. és Art. 55. §-a és a Ptk. 4. ZET.
A felsorolt eseteken kívül a megrendelőnek nincs joga megtagadni az általa benyújtott kérés alapján a tételek átvételét és fizetését.